Dålig uppdatering!

Förlåt för jag har haft dålig uppdatering!
Fast det beror på att jag nästan precis har blivit frisk och har haft rätt så mkt med skolan. Jag lovar att verkligen skärpa mig!
Denna helgen har varit extremt rolig;
Fredags: Var först i skolan sen på kvällen åkte jag till Hörby och tränade, efter det gjorde jag vid mig snabbt och åkte till Anna och hade mys kväll och sov över, riktigt mys!
Lördag: Vaknade vid 11 tiden hos Anna, vi gick upp och åt lite frukost sen vi halv 4 så kom pappa och hämtade mig och så körde vi till Hörby och kollade handboll eller rättaresagt jag kollade handboll med Louise :D
Söndag: Idag har jag bara slappat och pluggat lite, känner mig faktiskt lite stolt för det! :D
Men nu ska jag gå och slänga mig i sängen och kolla på " I en annan del av Köping" Bara älskar det programet!:D


/ N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0